Saturday 28 April 2012

sedih... :'(

Assalamualaikum...
huhu..cgt2 cdih mlm nie..ag2 pas my ibu kol tadi..she told me a story about someone....i really cant accept it.. manusia...nape kejam cgt?? perlu ke nk wt smpi cmtue??saya xkisah pn kalau awk nk wt cite karut marut pasal saya..just go ahead.. i didnt care at all..because for me.. what the point nk amik port kn..kebenaran tue cpt atau lmbat..akn muncul..xkan boleh lari.. but saya cgt marah kalau melibatkan my ibu... :'( a person tat i really love the most..who are you to talk all the rubbish things???plus.. its not true at all..thank a lot because it make me cried again... cmnela boleh jmpe manusia sekejam awk??yg peliknye..npe xberani nk ckp direct kt saya??takut??malu??npe perlu susah2 wt cite nonsense kt org lain?? ada otak x??guna la kurniaan Allah tue sebaik mgkin..jgn cemarkan dy wahai manusia....xpe.. Allah maha Adil.. :'(

p/s: forgive me for post this thing..but im really sad+angry+dissapointed..
    Ya Allah.. berikanku kekuatan+kesabaran yg tinggi utk menghadapi manusia2 sebegini....amiin
    and to U..after wut u did to me..u think u can simply get frgveness from me??talk to myhand la!!never!

No comments:

Post a Comment