Friday 16 November 2012

GAZA

Assalamualaikum..first of all..thank a lot to Allah..am still alive till now..ermmm...GAZA,,berapa ramai orang yang kisah isu nie??berapa ramai yg ambil tahu tat situation..new update and others??tepuk dada..tanya iman..actually..saya tak tahu nak gambarkan macam mana perasaan saya sekarang..yang pasti saya sebak+ hati rasa sakit+airmata rasa senang sangat nak mengalir..lebih-lebih lagi bila saya tengok segala update dari facebook..page aqsa syarif..kepada yang teringin nak ambil tahu..boleh search page nie..  http://www.facebook.com/aqsa.syarif?fref=ts  

          Tak boleh tahan.. T_T....ada yang masih mentah..baru 2 tahun..da syahid.. Allah.. T_T apa la yang budak tue tahu...tidak salah kalau saya katakan budak tue masih suci..tidak ada sebarang dosa..tapi dibunuh sebegitu rupa.. Allah.. T_T macam-macam kekejaman yang dilakukan oleh zionis laknatullah..

         On the other hand..saya bersyukur..atleast saya pernah sekali join program MYGMJ... program tue untuk GAZA..and saya jadi volunteer untuk ambil tandangan sebanyak yang mungkin..petition for Hana.. yang mogok lapar atas kekejaman zionis..dan alhamdulillah..berjaya.. Hana telah pun dibebaskan..syukur!

         Kita nie nak berjihad sekali rasanye xmampu da.. T_T.. jadi apalah salahnye kalau kita membantu dengan cara berdoa untuk rakyat-rakyat palestine..ingat..doa tue senjata yang paling kuat!!one more yang kita boleh buat..bace qunut nazilah in each prayer.. lagipun..mereka semua tue saudara mara kita..tanggungjawab kita untuk tolong...jangan sampai dipersoalkan di akhirat nanti.. T_T

No comments:

Post a Comment